piątek, 13 maja 2016

Kościół a aborcja



Jak inaczej mamy powiedzieć o kościele, który na każdym kroku wtrąca się do polityki państwa i do 
życia prywatnego obywateli. 

Głównie chodzi tu o aborcję. Gdy tylko do sejmu trafił projekt ustawy obywatelskiej o tym, aby zaostrzyć prawo do aborcji. Ludzi , którzy złożyli podpisy pod ta ustawą traktują kobiety jak maszyny do robienia dzieci. A to jest nie dopuszczalne. Każda kobieta powinna mieć wybór czy chce urodzić dziecko czy nie. To ona jest panem swojego ciała i to tylko ona powinna decydować o tym kiedy chcę mieć dziecko. Przeciwnicy aborcji mówią o niej, że jest ona okrucieństwem. Okrucieństwem jest zmuszaniem kobiet do rodzenia dzieci. Najgorzej mają kobiety, które urodziły dzieci a nie mają za co je wychować. 
Kościół traktuje kobiety jak niewolnice. A ile zakonnicy usunęło dzieci? Żadna się to tego nie przyzna. A więc kobietki walczmy o swoje prawa i nie dajmy się kościołowi i okrutnemu państwu, które zmusza nas do rodzenia dzieci. 
Pamiętajcie zawsze walczcie jak lwice o swoje i nigdy nie patrzcie na opinie księży czy innych bezmyślnych osób, zawsze róbcie swoje. Bo zmuszać do rodzenia dzieci jest łatwo, ale żeby pomóc ich wychować to żadnego nie ma. Jak muszą cierpieć matki, które urodziły niepełnosprawne dzieci i ledwie wiążą koniec z końcem, aby móc je utrzymać. Jak wiele kobiet, żałuje że nie zrobiło aborcji i pamiętajcie nie wolno nikogo karać za to , bo ich ciało to ich wybór. 


18 komentarzy:

  1. Racja, kobiety nie mogą być zmuszane do rodzenia. Jednak z drugiej strony to przecież one do tego doprowadziły, że zaszły w ciążę. Każdy ma prawo żyć, kim jesteśmy aby decydować o życiu innej istoty ludzkiej?

    www.przelewane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tylko kobiety doprowadziły do tego, że są w ciąży !!!!
      Każda kobieta powinna mieć prawo do wyboru czy chcę urodzić istotę ludzką.
      Nie każda kobieta chcę się zgodzić na piekło, które musi przejść podczas porodu.

      p.s - dziękuje za to, że wyraziłeś swoją opinię

      Usuń
  2. Mam kompletnie inne zdanie na ten temat, ale to później. Trochę ucięłaś temat, jednak wyraziłaś swoje zdanie i chyba tego właśnie chciałaś. Choć osoby o podobnym mniemaniu piszą niemal referaty, jak to kobieta cierpi, że Kościół się wcina. To prawda Kościół nie powinien się wcinać, to powinno leżeć w fundamentach każdej niewiasty. Dziecko to dar, nieważne jak bardzo niekompletny. Lepiej je według mnie urodzić i oddać, niż pozbawić życia dla ułatwienia sobie życia. Nie lubię wprowadzania sztucznego doboru. Oto w skrócie moje zdanie. A to cytat, który pasuje "Wielu żywych zasłużyło na śmierć, a czasem umierają ci, którzy zasłużyli na życie. Potrafisz im je zapewnić? Nie sądź i nie uśmiercaj tak pochopnie. "~~J.R.R.Tolkien. http://onlybyme7.blogspot.com/2016/04/my-turn.html Tu się na ten temat rozpisałam. Troszku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i powiem, że dobrze napisane. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zacznijmy od tego, że nie kościół wyszedł z tą ustawą. Mało tego, wcale jej w pełni nie popiera - biskupi są za zakazem aborcji, ale przeciw karaniu kobiet, które się jej poddały. Kościół jako instytucja nie popiera ustawy w takim kształcie, w jakim chciałyby jej niektóre ruchy pro-life. A dziwne byłoby, gdyby był za aborcją, skoro to sprzeczne z jego nauczaniem.
    Co do samej aborcji, to temat na dłuższą dyskusję.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zgodzę. Każdego sprawa co robi. Nie wyobrażam sobie urodzić dziecka gwałciciela. Nigdy się go nie pokocha i taka prawda. A co z tego że można oddać? Skoro takie matki są linczowane przez społeczeństwo.. Sprawa gdzie matka oddała swoją córkę przez 3 dni była rozgłaszana przez wszystkie media społecznościowe a inne matki polki wypowiadały się że jaką trzeba być istotą bez serca, że dziecko się oddaje. Także więc kobietki zaglądajcie do swojej macicy, a inne kobiety które dokonują aborcji zostawcie w spokoju.Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawooo , jest osoba która popiera moje zdanie, dziekuję

      Usuń
  5. A ja się zgodzę. Każdego sprawa co robi. Nie wyobrażam sobie urodzić dziecka gwałciciela. Nigdy się go nie pokocha i taka prawda. A co z tego że można oddać? Skoro takie matki są linczowane przez społeczeństwo.. Sprawa gdzie matka oddała swoją córkę przez 3 dni była rozgłaszana przez wszystkie media społecznościowe a inne matki polki wypowiadały się że jaką trzeba być istotą bez serca, że dziecko się oddaje. Także więc kobietki zaglądajcie do swojej macicy, a inne kobiety które dokonują aborcji zostawcie w spokoju.Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro mam okazję, to wyrażę swoją opinię :)
    Widzę, że w poście jest Twoja opinia za aborcją. Każdy ma swoje zdanie i ja jestem przeciwna. Owszem, jestem osobą wierzącą, ale nie widzę w tym problemu. Aborcja to w sumie śmierć. I to człowieka, który nawet nie widział świata. Nie zasmakował letnich wieczorów, smaku zwycięstwa, miłości... Skoro kobieta nie chce mieć dzieci, to przecież istnieją środki antykoncepcyjne. Kościół jest im przeciwny, ale według mnie, jeśli masz zabijać, to lepiej weź tą pigułkę przed albo coś. Nikt nie zmusza kobiety do zajścia w ciążę. Jeśli chcesz współżyć bez skutku zostania matką, to się zabezpiecz. Co za problem? W przyszłości może zostanę matką, może nie... Tego nie wiem. Nie mam również pojęcia, czy nie będę postawiona w takiej sytuacji. Uważam jednak, że skoro robi się to, co się robi, świadomie bierze się na siebie wszystkie możliwe skutki. Podsumowując, jestem na nie aborcji i jeśli coś robisz, to zrób to z głową.
    Mam nadzieję, że nie zostanę nie wiadomo jak oceniona, bo to jest tylko moja opinia. Myślę, że nikogo nie obrażam, tylko kulturalnie zabieram głos :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego masz być obrażana ? Miło mi, że wyrażasz swoją opinię. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jestem osobą wierzącą i jak najbardziej popieram aborcję. Chciałabym być w stanie powiedzieć, że mimo wszystko urodzę dziecko z gwałtu albo urodzę, nawet jeśli będzie to moją śmiercią, ale nie wiem, jak postąpię w danej sytuacji. Dlatego chcę mieć wybór i wydaje mi się to śmieszne, że Polska jest jednym z kilku krajów, które obecnie mają najbardziej restrykcyjne prawo aborcyjne, a teraz chcą w ogóle zakazać możliwości usunięcia ciąży? To jakiś absurd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dziękuje że wyraziłaś swoją opinię :)

      Usuń
  8. Jeśli spodobał ci się mój wpis, zajrzyj tutaj :
    https://www.facebook.com/Anonimowy-Bloger-121148241633158/?fref=ts

    Daj łapkę w górę !!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyczuwam feministyczne poglądy. W sumie nie widzę w tym nic złego. Sama nie jestem przeciwko Kościołowi, chodzę, angażuję się w życie wspólnoty, ale to nie oznacza, że popieram wszystkie jego postulaty. Co do aborcji akurat mam podobne zdanie do Twojego. Pozdrawiam.
    zapraszam w moje skromne progi :) http://herbatazpoziomkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miejmy nadzieję, że nigdy nie doczekamy się czasów, gdy kobiety będą zmuszane do rodzenia albo zostaną pozbawione jakichkolwiek praw...
    Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie aborcja to czysto zło...
    Jak już kobieta zaszła w ciążę z tym mężczyzną co chciała, to niech urodzi to dziecka. Jak już dziecko ma powstać, to niech wyjdzie na świat.
    Dziecko zasługuję na życie!
    Odwracając temat, jeżeli dziecko miałoby spowodować śmierć kobiety, to ja nie wiem co powiedzieć...

    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ktoś zgwałci kobiete? co kobieta godzi się na gwałt?
      Aborcja powinna być legalna i takie jest moje zdanie.

      Usuń
  12. Dla mnie aborcja to czysto zło...
    Jak już kobieta zaszła w ciążę z tym mężczyzną co chciała, to niech urodzi to dziecka. Jak już dziecko ma powstać, to niech wyjdzie na świat.
    Dziecko zasługuję na życie!
    Odwracając temat, jeżeli dziecko miałoby spowodować śmierć kobiety, to ja nie wiem co powiedzieć...

    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń